top of page

עיצוב גינות פרטיות באופן עצמאי – אבל לא לבד!


עיצוב גינות פרטיות באופן עצמאי – אבל לא לבד!

עולם ומלואו של פרחים, שיחים ועצים הופכים את האזור לשוקק ולפורח, והצבע הירוק משרה אווירת שלווה. עיצוב גינות פרטיות הוא אכן אתגר מרגש לכל אדם הבוחר להפריח את החצר הקדמית והאחורית. לבעלי החלום המעוניינים בהגשמה בפועל, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום- גננים וצוותי משתלות בעלי ניסיון.

מה חשוב לכם לדעת?

עיצוב גינות פרטיות דורש התייחסות למרחב הנתון: טיב האדמה, עומקה ועושרה המינרלי, שעות אור ושעות צל כולל כיווני זריחה ושקיעה, השקיה נכונה, עלות אפשרית, שילוב בין צמחים בהתאם לצורת הצמיחה ולזמני הפריחה והשלכת, פריסתם על פני השטח ומתחתיו (שורשים), דישון, טיפול במזיקים ושילוב של אלמנטים דקורטיביים כגון תאורה ואביזרים אסתטיים למראה, הוספת מרחבי מנוחה ומשחק. כל אלה ועוד נלקחים בחשבון במהלך תכנון הגינה. עיצוב גינות פרטיות בצורה מקצועית יכול להיעשות באופן עצמאי, אך מומלץ בית חם שיעניק תשובות לשאלות ומרחב להתייעצות.

עיצוב גינות פרטיות לטווח ארוך

התייחסות נכונה לגינה מאפשרת יצירת מרחב המזין את עצמו מבחינה אקולוגית, מזמין למשחק ולמנוחה בשל העיצוב הנכון של פני השטח ומשרה תחושת הנאה ושלווה בשל הפריחה והוויטליות המורגשת בכל פינה.

משתלת פאר מרכזת סביבה כבר חמישים שנה אנשי מקצוע מתחום הגינון. אנשי הצוות של המשתלה מתודרכים באופן קבוע וערים למתחדש בענף, ולכן מספקים מענה מקצועי לכל שאלה. הצמחייה המאפיינת את המשתלה מגישה מגוון רחב לכל לקוח, נקי מטפילים. ניתן ליהנות משפע של צמחייה ישראלית המאפיינת את המקום ומצמחייה שמקורה בהכלאה משובחת ממקומות שונים בעולם ומהארץ.

משתלת פאר מספקת את כל הנדרש לכל שלב בתהליך בניית גינות נוי וגינות גג כאשר המטרה האולטימטיבית מבחינתה היא ייעוץ מקצועי ויעיל שישרת את צורכי הלקוח, יתאים להעדפותיו ולטעמו האישי באשר לבחירת הפרחים ויצליח לייצר מראה ירוק ופורח בכל ימות השנה. צוות המשתלה מהווה כתובת לכל שאלה ועניין ותורם מידיעותיו הן באשר לצמחייה והן באשר למערכת המים, לחלוקת הגינה לאזורים, לדישון ולטיפול במזיקים (עדיפות לחומרים אורגניים יעילים).


טיפים נוספים
bottom of page